August 15, 2006

搏命做啊做

當一個四十歲的單身女人要搏升職的時候,可以很可怕。

她們不再介意自己捱殘,每日不眠不休、脾氣變壞。為怕稍一不慎做錯事激怒大老闆,她們做事都畏首畏尾。事事力求完美,想左想右,可惜永遠捉錯路。又常埋怨自己辛苦,總會言語間透露︰「你們還未儘力...」。最討厭就是臨放工先叫人做呢樣做個樣,下屬怨聲載道,但仍然厚顏地乍唔知扮晒熟。

天啊!我在這崗位是沒有升職這支歌唱的,咁搏為乜?!

作為下屬,本應儘力配合,扶助老闆上位,可惜我為人心地唔好,總覺得沒有理由要犧牲自己、成全別人。由今天起,我決定按章工作,跟巴士司機一樣,唔到站唔開門。

4 comments:

Komino san said...

喂呀巴士司機,你都好耐冇揸呢條綫了,
阿June and the dog近日如何?
你的台灣照理應送到香港了吧,什麼時候美好廚房及睇相呢?!

Komino san said...

sorry, 係美女廚房,之不過美好廚房都幾趣呀!!!

June said...

d相仲hold住o左,因為我的另一半回覆婚紗公司既效率超慢... 但相信九月應該都搞得掂掛。

相約美女廚房都好,不過唔知幾時先約得齊人..

Komino san said...

好似都係4條友咋噃....我仲係最想坐享其成箇個添!