July 3, 2006

Fail Fail Fail

考試失敗,意味著當公務員的路要止步了。或者是太沒自信,但這種考試,考十次、一百次,相信結果也是一樣。失望,是有一點點,但也提醒了我,是時候要出公海闖闖。

前面看見盡頭,但離開需要勇氣... ... 我...還可以嗎﹖

7 comments:

Unknown said...

這是一個好機會呀!! 既然你講到你老闆咁變態。

Unknown said...

或者都係時候做少奶奶咯!!

Komino san said...

少奶呢家野...都係自力更生比較好;
至於出公海囉喎,我都可以成功轉型啦,你都得既!!
努力,fighting!

June said...

我都知要自力更生,所謂"男人靠得往,小白都識上樹"啦,真係要努力游呀游!

Komino san said...

喂,早前同你講箇個映相幾好的studio是"venture", please visit:www.thisisventure.com.hk
look look lar!!!

Anonymous said...

同意。一個現今女人都是有自己的工作比較好。我都在努力考多些牌...打算不久,我都再要出去大海了!
對再出大海有不同的心情...因這過程中,更知道自己不是一個坐定定的OL...哈!

大家努力啦!
記得N年前,剛出來工作時,CHURCH 一個導師說:”轉工/轉行是正常的,轉啦!你地每轉一份工,你會更了解自己!”
人生便是如何,心態/環境都在變...變是正常。只願你在這過程中更了解什麼是最適合自己。
CHICKEN

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.