June 1, 2006

浪漫一生

台北五天都下雨......但攝影師Kiwi真的很捧,拍出來的照片很美!
(這張是阿瓏送給我們留念的)

11 comments:

Komino san said...

really nice wor....could we see some more?!!!

June said...

I only got 6 photos at this moment, have a look la :)

Komino san said...

都映得幾開心咁喎....這個行程好玩吧?!
幾時post 自家映的台灣行snap shots黎睇吓?

Anonymous said...

嘩啦嘩啦啦! 好正呀!有景又有feel....
幾時結婚呀! 記得請我呀! chicken

Anonymous said...

You are so beautiful!!!!
but just too few photos la.
Ping

June said...

嘩!好多朋友wor! 好開心呀,攝影師真係好犀利,拍出黎好滿意,不過荷包大出血...

我揀左100張相呀,不過一個月後先寄到俾我,到時再同大家share啦!

Unknown said...

嘩...之前都聽你老公話d相靚,果然真係好正wor....

仲要等一個月,好心急ar!!

Anonymous said...

JuneJune,我係小馬呀,看到你這些相,很開心,個種一齊大,一齊成長,到看到你將會結婚成家立室的感覺,真係難以言喻....希望你幸福快樂!

你好靚呀 :p

Anonymous said...

Very Surprise ar!!!!!!!!SO great & So Beautiful la........I'm still looking forward to receive your "Good News", haaaaaaaaa

Ah Da

Anonymous said...

嘩!我的小JuneJune,你真的是大個女了!看著這些相好感動!你終於找到了!(眼紅紅)車車

June said...

咁多位朋友,好感動呀!

其實距離結婚還有一年多時間,大日子會係07年10月。到時大家都要總動員幫幫忙呀!