October 28, 2008

可憐天下父母心 – 天才表演

望子成龍,或許對今天被迫發展多元智能的兒童來說,絕對是「無難道」。

我的兒子,就讀於春田花花幼稚園,跟住個光頭校長學埋D唔知嘜兜兜既生存技倆,最叻就係醫跑個肚,跟住眠一眠,之後食D野,跟住又瞓下咁啦。

上個週末,參加了狗鬼哈佬喂派對,本來諗住撐下場,攞D免費狗糧幫補下。點知,原來大會安排了「天才表演」的環節!我面色一沉,看一看身邊的兒子,心知不妙。當司儀差不多叫到我們所屬的號碼時,我的心跳仲快過自己要面對一千人唱歌跳舞。我終於體會到,做人媽媽的確唔容易。

幸好,這小鬼也合作,不致丟臉。看,一個小白騰空兩周半曲體,直落無水花,順利完成動作!多謝晒!

4 comments:

Anonymous said...

wei,看你的blog 真是有趣!
忠實讀者---幫我簽個名呀!

June said...

哈哈,小白有粉絲?
Thanks ah!
小白趣事,陸續有來 : )

TingTingTing said...

你隻小白越來越得意呀! 個樣越來越得烕!

Anonymous said...

yeah, siu pak is fabulous!!!