December 15, 2008

Top Ten List 1/2 - 口是心非

友人卡臣的「香港十大」句句精彩到肉,睇到我拍晒手掌,心養養想寫一篇。奈何唔夠料,只係諗到五大,各位讀者,有興趣可以幫我寫多五大,集思廣益。(乃試驗性質,如有雷同,實屬巧合)

統計顯示,「口是心非」並不是女人的專利,有時男人講野,都咪話句句當真。

No. 5
「我無事呀」
面對面,口黑面黑,身為女伴一定心知不妙,想為男方分擔一下。戰戰兢兢慰問一下:「你有什麼事嗎?」男方繼續黑面,面無表情地回應:「我無事呀!」

得啦,無野講啦!咁既衰樣,真係無事?打死都唔信啦!唔講咪算攞,以為真係好想為你分憂咩,人家只係唔想俾你影響情緒咋。

No. 4
「你都唔識佢既」

這個答案,多數用來掩飾對方既身份,沒錯,我們是不認識這位神秘人,但肯定不是什麼光明磊落的人物。平日約了大明、阿強、偉仔,都會大大聲聲講:「我約左阿偉仔去298呀/我約左阿大明去唱K...」不過,這個white lie的真相,真係唔知好過知。

No. 3
「你鐘意啦」

呢句說話有兩種語氣,第一種:陰聲細氣,面帶微笑,多出現於戀愛初期,大約可以維持半年至一年不等。
第二種,晦晦氣氣,無尾音,聽落掘雷搥,好似撩交打咁。多數配合皺眉頭動作。

出現呢句話,多數都係以下情況 -
女問:「你話呢件衫好唔好睇呀?」男回應:「你鐘意啦!」
女問:「不如我地去食魚生呀?」男回應:「你鐘意啦!」
女問:「不如我地去睇樓呀?」男回應:「你鐘意啦!」

明明就唔想買,唔想食,唔想去,但係偏偏要話「你鐘意啦!」,表面好似好就得人,但係語氣以經表達左強烈既不滿,叫女士知難而退。如果女士們咁唔識做,當佢講真,換來只會是一副臭臉。奉勸各姊妹切勿以身犯險。

No. 2
「我做緊野呀」

男人以事業為重,尤其在香港這個資本主義社會之中,普遍的人都會為努力工作的男人加分。所以,為左做野,遲收工、出外應酬、出埠工幹,就是最佳隱瞞藉口。明明同同事Happy Hour/明明去深水埗買四仔/明明同另一位美女吃飯,都可以話:「我做緊野呀」。
身為女性,最慘既就係唔可以表現出懷疑的語氣,否則一大埋為左將來而努力、都係想你生活過得好d等正氣澟然的說話,叫人不得不說句:「好啦,咁唔好做得咁辛苦喇...」

No. 1
「我知錯喇」

若要數國際通用的世紀大騙局,必定出現這一句。有時為了讓身邊的人更容易陷入圈套,老土一點,也會加入跪地、眼淚等形體動作。
知還知,但是否真的斬手指不再犯,我可以肯定,達90%的男士會選擇繼續做,不過,下次就無咁容易露出馬腳了。

總之,一句講晒,信不信由你。

2 comments:

卡臣 said...

咁俾面小弟呀!
失禮哂!

June said...

哎呀,俾你睇到添...