January 6, 2006

神奇海綿



轉換了工作環境之後,認識了很多甘於平淡,無憂無慮的同事。她們關心的,是今晚買什麼菜、年尾去邊度旅行、晚間電視節目的"緊張"劇情等。對於早前與一群前衛藝術家工作的我來說,起初也很難找到共同話題。

昨日吃午飯的時候,同事們在討論一件"新發明,她們叫這東西做 -「神奇海綿」。同事說:「這海綿用來抹窗最好,只要濕水一抹便乾淨,d污漕野會好神奇地吸晒入海綿裡面,好過用玻璃水慢慢卒,仲唔會有毛頭留底添…」之後同事們都很雀躍,嚷著要買一個「神奇海綿」回家用。

我終於明白口碑的利害!

P.S. 和同事夾份買了今期六合彩,中了四個字,每人可以分得40多元。雖然不算什麼大獎,已足夠大家開心了一個上午,也算是2006年的一個好開始吧!

5 comments:

Komino san said...

1:個神奇海綿我都想買黎試試,正所謂年尾大掃除,要個好幫手.借問聲個海綿係點樣既呢?

2:至於呀曾sir既波菜洗衫方法....我有d擔心件衫會變左綠色....!

Unknown said...

波菜洗衫法-我曾在「開心大發現」度睇過,真係有架wor...

何守信仲話想d襪洗得乾淨,洗之前放d波子入去就得ga la!!

June said...

我已經好"唔執輸"咁托我同事買「神奇海錦」,效果係點我遲d話過你知。

Komino san said...

六月,你應該有條link寫家事心得,咁至同零食物語和扮靚貼士完完全全地表現出你幾咁係現代香港女性!

June said...

仍在努力中...