January 17, 2006

戴志偉要離隊了














戴志偉一向勇於面對挑戰,遇強愈強,以頑強鬥志在無數比賽中取得勝利。由於近年球隊聘請昂貴而不擅於踢足球的外援加入,令本身已身負重任的志偉身心俱疲、無奈決定離隊…

消息傳出之後,球迷都開心得為志偉歡呼喝采,希望志偉儘快加盟更好的球隊。

戴志偉,前面的路崎嶇艱巨,努力呀! 為光明前路勇往直前! 南葛萬歲! 樑仔萬歲!

(還有,多謝志偉沒有忘記替我拿得小志強的簽名。 )

11 comments:

Unknown said...

我鍾意做泰箂多d, 靚仔d!

June said...

麥泰萊
位置:中場
絕技 : 插水式頂球,定點傳球,回力刀射球, 疾翔射球 ( 3S 射球 — Speed Slide Shoot)
球隊:南葛小學,南葛市代表隊,南葛高中部,日本少年隊,日本青年軍,磐田JUBILO隊/磐田山葉

Komino san said...

我真係有眼不識泰山....六月你竟然對足球小將如此熟悉,失敬失敬!!

Unknown said...

我今次真係用上我既絕技la...

疾翔....疾翔....疾翔...疾翔...疾翔...
然後Speed Slide Shoot
咁睇黎, 我真係泰萊黎 ga wor

Unknown said...

仲有, 小志強的簽名真係好難攞架,
不如拍賣la...近期窮,
價高者得,底價$1,000

June said...

泰來,咁你射o個球入唔入先得o家? 聽聞球隊將會找得勞比度叔叔挽留你wor...

Komino san said...

哈哈,我買勞比度叔叔唔會啋領隊既,
佢有咁大盤生意要睇住......!

June said...

但係領隊發爛咋的話,勞比度叔叔可能會出馬...到時小jay就...

t t said...

「聘請昂貴而不擅於踢足球的外援加入」

嘩哈哈我忍唔住起office 爆呀呢句令人 XD

Unknown said...

其實我唔係想將個波射入網,我只係想大力解圍,將個波有咁遠踢咁遠啫!

仲有勞比度係帶泰萊去巴西既人,唔會有事既。

tt-看到這句時,我又想去「剪草機渣汁」的故事﹐其實唔係個個都可以好似林元三咁,守龍門都可以去踢前鋒。

Komino san said...

果然係足球小將完班人馬呀吓!!!
仲要日日追睇劇情發展添!