April 13, 2011

the number eleven


兩個城中的
dream guyDaniel 加上古仔,就算不是杜sir的出品,都一定不乏一群女觀眾嚷著入場。只要隨便問問身邊的女性,十個有五個或以上都進了戲院,發了一個單身男女的美夢,當然我也是其中之一。


兩個靚仔,一個浪漫,驚喜不絕,隨時讓你心跳至二百以上,不過是個花心蘿蔔;另一個默默支持愛護,可能有一點悶,但一百percent不會見異思遷。


會如何選擇?


最近在facebook看見女友們紛紛議論著說要選Daniel,也就是the number eleven -十個男人九個滾,一個諗緊,以外的第十一個。

其實這個單身美夢,是否發得有點誇張? 哪有兩個咁荀的荀盤同時展開追求,又那有咁荀的荀盤存在呢?


N年前「天若有情」荼毒的我,愛情觀是要轟轟烈烈,死而無憾的那種。所以,我想,我會投古仔一票。愛情,應該要動心的。

4 comments:

Anonymous said...

是嗎? 還以為你會選一個忠心的.

June said...

我只選喜歡的

Anonymous said...

世界沒有完美, 哪會有number eleven. 你會原諒這十個去滾的男人嗎? 如何才會原讓他們?

Anonymous said...

SORRY~ 路過的~ 但有無想過自己係咪高圓圓先? 我男友有次問我, 有個古仔或DANILE咁既人, 比佢更愛我, 我會否離開佢, 我答佢, 我咁既水準, 搵到你已是極限!