February 23, 2006

令人血糖下降的人

一點也不跨張,我昨日踫到一個令人血糖下降的人...

經同事介紹,我加入了工聯會(主要係諗住可以平平地 join 一些興趣班)。上到他們的辦事處,裡面只有三個人︰一個四五十歲的主管、一個五六十歲的女職員及一個三四十歲既男職員;三個人都很呆板(我會形容為非常「工聯會」的樣子),他們之間的談話亦是工廠式的,半點生氣也沒有。

主管及男職員可以不談,因為他們在我的入會過程內只是路人甲乙,我想談談那個女的。五六十歲的女職員,全個過程都很迷網,她的老花眼鏡很厚,要求她在一些font 10以下的大表內找尋各工會的資料實在有點難度。看著她寫一張收條,每一筆都很用力,寫好幾隻字,花了一分鐘…

於是︰交表 --> 收錢 --> 發臨時咭的過程... 共花了十五分鐘

我本來精神奕奕... 事後,悶得血糖下降,要立刻吃很多很多東西才好起來。
世上,原來還有那麼悶的人。

3 comments:

Komino san said...

哎呀,我鐘意你呢個標題呀!
我試過去HKGCC(工商會?)交表,足足搞左起碼45分鐘呀。
之不過因為我填得不是完全跟足佢個format,要當場改,佢地個“打字機"又舊款,D職員又一時細心一時大意.....唉, 講起都覺血糖低!

Komino san said...

咁你到工聯會報咩堂呢?

June said...

唔通果d工會都係專請呢d人?...
我覺得佢地個額頭真係刻住個「悶」字.

我報咩course?唔好笑我wor...
我諗住同d師奶一齊學跳社交舞,因為覺得識跳會幾有lifestyle..