March 2, 2007

突如其來的台灣之旅

叔叔得到一張免費的台灣機票,由於全家四口子一起出動的話必定大費週張,於是想到送給我這個無什麼顧慮的人。

話去就去,真爽!

突然,整個星期也在籌劃這個台灣之旅。由一個人去變成兩個人去,更順口開河,邀得十多年的好友把臂同遊,真的是「未出發,先興奮」! 溫泉、淡水、誠品、夜市、101、西門町…更會到友人極力推介的台灣故事館一看。

還有要喝多幾杯溫暖的珍珠奶茶,跟香港的很不一樣,I'm lovin it!!!

台灣,我又黎喇!

4 comments:

Anonymous said...

係呀,好開心呀,就當係你提早好多的mini bridal shower啦.我地要玩個痛快!
雖然好多事情都唔係咁明朗,所以希望台灣一行能令自己有一丁點沖擊.重新振作.我地要映好多靚相呀,放上你的部落格.講起都興奮!

Komino san said...

呢...呢D咪十成十既"人出豉油你出雞"既例正之一囉!
:)have lots of fun la!

June said...

沈馬莉︰
係羅,去同我狂歡散散心,有咩事番黎先算。 yeah yeah!

Komino,
係啦,無啦啦,駛成幾千蚊喇... 不過,突然有免費鼓油都唔錯 ^o^

Anonymous said...

Oh, good to c u and Mary at Taipei.
Really a bonus of the trip!

hv a nice day.