January 19, 2011

民間疾苦

與上等媽媽到大眾飯堂吃一人火鍋,烚下烚下期間,她突然說了頗語重心長的一藉話。

上等媽媽:「阿妹,今年有無人工加呀? …… 無? 快D轉過一份啦!你做咗十幾年嘢,宜家賺既人工實在太低喇!…… NGO又點? 無前途。…… 唔好做囉,搵咁少錢,不如走去讀書 ……」

上等媽媽曾經為人師表,年年加人工,退休之後又有一筆可觀的公積金,從來不知民間疾苦,也難怪她的天真。幸好四圍的人都在烚下烚下,否則真的要找個洞鑽進去。

她說的,也算是事實,我是活在赤貧以下的夾心階層。人工不算高,不過自問已經比很多人幸運了,能夠自給自足,買到想買的東西,也可以買個大餐慰勞自己。當然,說到買洋樓,養番狗,仍有很遠距離。

曾經轉過不少工作,今天仍在為本地的藝術圈出力。間中也會問自己,別人為藝術而犧牲,都賺那麼多,為什麼我為藝術而犧牲,卻兩袋空空?

記得曾經看過唐老鴨卡通,他有錢得每天都到自己的金庫游泳的...

4 comments:

Anonymous said...

哈哈, 我在公司睇你這篇文章, 比條o靚睇到我在偷笑...

你媽媽的肺府之言真的很可愛, 我想她只是希望你轉個環境, 努力上進吧.

其實做 NGO, 人工不會過低,有首期的話, 供樓買狗都唔係問題.

還有, 你已經養緊番狗了, 真的很幸福了.

June said...

哈哈,我母親的用詞,常常讓人冒汗的...
其實買唔買樓,仍然未想得通,一個幾百呎單位,成幾百萬,買左就真係苦囉。

我養的不是番狗喇,是雜種的平民狗。
不過當然,跟他一起我很幸福啦 : )

Anonymous said...

最近被家人迫遷, 所以也要買樓自住... 但又因為常常覺得現在是樓市的頂峰, 還沒有動力好好的做research...

只是想買一個二百萬樓下的小單位自住(因唔想比stamp fee), 但係香港真的很難找得到... 買舊樓, 又驚維修驚比田生迫走, 買村屋吧, 但離家太遠又難轉讓...

夢想是在西環有一家小房子, 但看來要儲多一點點的錢...

小白mix 得真係靚仔喎~

June said...

代小白多謝你先!

曾經都係西環人,呢區的確幾方便,就算做個夜歸人也不擔心無車。不過最近都貴得很,舊樓都過二百萬...如果早幾年買就肥仔啦。

都係睇定d先買啦,田生應該未郁到西環既,佢攪都攪大角咀、紅墈先啦。