February 5, 2009

做個隱形人

唔想日日做到無停手,嘗試學學隱身術,令老闆看不到你之餘,又不致在金融海嘯當下,被大浪捲走。

別以為我在吹牛,大家環顧身邊的同事,會否發覺有一些人,總係唔多覺眼,甚至可能誇張到,病假放左一個星期,先開始有人討論:「咦,阿邊個邊個係唔係病左呀…」他可以準時收工之餘,又唔多assignment。老闆不論是否處於緊張關頭,根本唔會想起有這位員工的存在,就算各人手忙腳亂,甩晒轆,都唔會有人想到要找這位員工返來加班。他們不知在何處覓得靈丹妙藥,可以做到在老闆心目中隱形,但公司要裁員時,又不會被處決掉。

如何學得這個奇技,至今,仍然係一個「迷」。

面對這些隱形同事,凡交托他們的工作,他們通常都會在臨放工前五分鐘叮個email俾你,到你睇完之後,有什麼想修改,你會發現,他已被上哈利波特隱形斗篷,靜悄悄的走了。

還是自己執手尾,繼續做到無停手。

世界不變定律:能者多勞,多勞多得,多得的就是更多的勞。

No comments: